маркетингове дослідження ринків

Для визначення ефективної маркетингової стратегії і тактики роботи на ринку Вам необхідні максимально надійні, об’єктивні, повні та релевантні дані стосовно розвитку ринку в цілому і споживчої поведінки зокрема.

Результати маркетингових досліджень дозволяють розглянути можливі напрямки розвитку і вибрати найбільш перспективні і оптимальні з них.

Дослідження проводять для визначення потенційної ніші при виході на нові ринки або диверсифікації продукції на наявному, для підвищення ефективності інструментів і напрямків просування продукції, політики збуту та розробки методів стимулювання продажів.

Досліджуються структура ринку, його ємність, динаміка, основні оператори, конкурентна ситуація, бар’єри, можливості і ризики.

КОНСУЛЬТАЦІЯ

(0462) 60-33-17 
(093) 680-29-15

е-mail: plyuschanna@gmail.com.

Експерт — Анна Плющ.

Останні записи

Замовити дзвінок
+
Чекаю дзвінка!