PR-діяльність змінилась – ми не можемо собі дозволити працювати за старими правилами. І в час кризи бізнес може бути успішним – доводить експерт вебінару «PR-терапія» Юрій Булик, кандидат філологічних наук, тренер за напрямками РR, засновник рекламно-інформаційного проєкту «Промоція».

Безумовно, пандемія сильно вплинула на PR-діяльність і комунікації, змінила все, включаючи те, як продавати та просувати свої бренди. COVID-19 змусив переглянути моделі взаємодії, споживання, змінив запити клієнтів, відгуки ринку і спонукав компанії шукати нові способи забезпечення безперервності бізнесу в непередбачуваних умовах. Криза навчила бути гнучкими, змусила адаптуватися і не боятися нового.

Під час вебінару підприємці мали можливість не тільки дізнатись про той інструментарій, який є актуальним сьогодні, отримати компетенції та навички, а й структурувати вже наявні знання.

Дякуємо Юрію Булику за змістовні поради! Ключові бізнес-кейси занотовані і сподіваємось, втіляться на практиці підприємцями.

#eu4business, #MovingForwardTogetheг, #sme support_EU_GIZ, #Сovid-19 Business Clinics

Замовити послугу

Order service

Замовити послугу