Instagram сьогодні – один з найбільш затребуваних в бізнесі діджитал-каналів для спілкування, реклами і ведення бізнесу. Тепер тут навчають і навчаються, продають і купують, просувають свої товари і послуги.
Аудиторія Instagram становить більше 1,082 млрд. людей. Знайти достатню кількість цільової аудиторії в Instagram не складає труднощів. Але одна справа знайти, інше – залучити і зробити своїми клієнтами. Про те, як вирішити ці завдання розбирались разом з експерткою Альоною Бойко, SMM-спеціалісткою з розвитку проєктів в Instagram під час вебінару «Insta-guide для бізнесу».

Для успіху в 2021-му пані Альона Бойко, радить бізнесам:
💥 Не займайтеся накруткою передплатників – важлива не кількість, а якість аудиторії
💥 Розробіть свій впізнаваний стиль подачі і теми постів, які підписники будуть з нетерпінням чекати
💥 Більше працювати над якісною комунікацією — і вона працюватиме на вас
💥 Потрібно подбати про якісний контент: корисні, цікаві пости, гарне візуальне оформлення, приваблива концепція
💥 Використовуйте рекламні інстументи: взаємодійте з лідерами думок, шукайте якісних блогерів (інфлюєнсерів), налаштовуйте таргетовану рекламу

В другій частині вебінару учасники проаналізували власні бізнес-профілі, отримали поради від експертки, які допоможуть підвищити обізнаність про бренд і продукти, зроблять їх більш впізнаваними і популярними серед аудиторії.

🤝 Ми вдячні нашій експертці за якісний контент, легкість і доступність викладу інформації! А учасникам радимо – включайте Instagram в свою маркетингову стратегію, робіть його повноцінним каналом продажів, розвиваєтесь і нехай у вас все вийде.

Замовити послугу

Order service

Замовити послугу