Як зробити ривок у бізнесі. 13 інструментів для успішного керівника

Літня пора це не лише ідеальний час для відпочинку, але й добра нагода здобути нові корисні навички!
💥
Про те, як ефективно управляти часом, а також , які навички необхідно розвивати – розповідала експертка з питань досягнення цілей, сертифікована бізнес-тренерка компанії BogushTime Оксана Долгова під час бізнес-бранчу для жінок-підприєниць «Як зробити ривок у бізнесі. 13 інструментів для успішного керівника».

За її словами час це інструмент для досягнення цілей і саме ефективна система планування дозволяє збалансувати життя і роботу, підтримувати себе в досягненні успіху і при цьому отримувати задоволення від кожної хвилини життя.

Пані Оксана надала 13 порад із тайм-менеджменту, які потрібно використовувати, щоб підвищити свою продуктивність, все встигати, реалізувати свій потенціал, розкрити можливості і вдосконалюватися.

При цьому цей перелік можна адаптувати під свою діяльність, адже саме в цьому і полягає сенс управління часом – ви регулюєте його, виходячи зі своїх даних, а не підлаштовується під його хід.

І наостанок, навички тайм-менеджменту дозволять не тільки більше заробляти, але і більше відпочивати. І нехай час працює на вас, а не проти вас!