Маркетинг-стратегія своїми руками

Це було драйвово, дискусійно і креативно 🔥

Ні для кого не секрет: маркетинг – це базова частина бізнесу та ключ до серця клієнта й довгострокових відносин. Ніби нічого нового. Та чи легко це реалізувати на практиці?

Актуальні практичні поради вже отримали учасники тренінгу «Маркетинг-стратегія своїми руками» у Чернігові від гуру з маркетингу Olga Royenko Ольги Роєнко, креативної підприємниці та засновниці СЕО Royenko Marketing Agency з 15-ти річним досвідом.

Пані Ольга поділилась з учасниками своїм баченням розвитку ринку у найближчому майбутньому. Розібрались в найважливіших поняттях та інструментах маркетингу, зокрема SWOT та РЕSТ аналізах, зануритись у питання аналізу свого споживача й навіщо це робити. А головне отримали той інструментарій, який є актуальним сьогодні, адже маркетинг – це про реальні потреби реальних людей.

Звісно, знайти єдиний рецепт неможливо. Проте, можна з впевненістю говорити, що поведінка клієнта змінюється, особливо в часи COVID-викликів, і бізнесу вкрай необхідно розуміти, як саме. Також сьогодні саме час експериментувати та робити те, чого ще не робили ані ви, ані ваші конкуренти

Дякуємо усім, хто відвідав захід. Впевнені, що нових знань, натхнення від нашого спікера вам з головою вистачить, аби досягти вершин!