Як збільшити прибутковість компанії?

Нові умови диктують нові концепції і рішення в маркетингу, а також застосування радикально інших підходів для просування бізнесу. Потрібно бути максимально швидкими і гнучкими, вміти блискавично адаптуватися до змін. Адже будь-якого виробника і власника бізнесу цікавить головне питання: «Як збільшити прибутковість компанії?». 

Разом з Ольгою Роєнко, креативною підприємницею, маркетологом та засновницею СЕО Royenko Marketing Agency  власники,  директори і топ-менеджери компаній розбирались з побудовою маркетингу на карантині під час вебінару “Маркетинг на карантині: що потрібно знати підприємцю, щоб ефективно просувати бізнес”.

Пані Ольга поділилась з учасниками думками стосовно майбутнього в маркетингу і зазначила, що наразі тренд бізнесу —  люди обирають людей, а також прискорення digital трансформації.

Підприємці мали змогу відчути, як змінилась зовнішня середа і дізнатись про той інструментарій, який є актуальним сьогодні. Зануритись у 5 “незручних” запитань для власника бізнесу про маркетинг і знайшли на них правильні відповіді. Зрозуміли, що означає поняття – креатив “на роботі у бізнесу”, звідки беруться креативні ідеї для просування бізнесу і як генерувати їх самостійно.

Учасники змогли не тільки проаналізувати свою роботу з клієнтами, але і знайти шляхи ефективного просування своєї продукції або послуги.

Ми вдячні спікерці та всім учасникам за цей насичений день. До речі, найактивнішими учасниками стали Олександр Гудков та Ганна Петриченко. Вони отримують заслужений приз — 2-х годинну консультацію з маркетингових питань.  А також автор кращого запитання спікеру Лілія Кропильницька отримала безкоштовну годинну консультацію для свого бізнесу від Чернігівської ТПП. Вітаємо з перемогою!

А ми, зі свого боку, запрошуємо вас на інші наші заходи!

#eu4business, #MovingForwardTogether, #smesupport_EU_GIZ, #Сovid_19_BusinessClinics

Замовити послугу

Order service