Правила сучасної комунікації: як спілкуються професіонали

Щоб налагодити міцний зв’язок з аудиторією та навчитись ефективного спілкуватись, потрібно знати, що саме краще говорити або писати, яких помилок варто уникати, а також — на чому краще акцентувати увагу.

Отож, як потрібно професійно комунікувати, аби ваша аудиторія вас почула та зрозуміла?

Допомогала розібратись з цими питаннями та зрозуміти, які практичні навички потрібно розвивати, щоб ефективно комунікувати у повсякденній роботі сертифікований коуч, клінічний психолог, HR-менеджерка Марія Куравська під час Бізнес-бранч «Правила сучасної комунікації: як спілкуються професіонали», що проходив в Славутичі.


Марія розповіла, що основна ціль комунікації в бізнесі – створювати і розвивати взаємовигідні відносини з цільовими аудиторіями бізнесу.


Вона поділилась простими правилами з основ сучасної робочої етики:
🔸 Канали комунікації: більше не завжди краще, а найновіше – не завжди найкраще
🔸 Пам’ятати ціль комунікації, бути союзником
🔸 Поважати час і увагу
🔸 Бути передбачуваним. Конкретні прохання/обіцянки, до відповідальних/від відповідальних з реальними термінами.


В другій частині заходу керівник відділу ЗЕЗ Наталія Шеремета презентувала можливості для представників малого та середнього бізнесу, що надають консультанти Чернігівської ТПП.


Дякуємо пані Марії за нереальний вайб та цікавий виступ!