Правила сучасної комунікації: як спілкуються професіонали

Щоб налагодити міцний зв’язок з аудиторією та навчитись ефективного спілкуватись, потрібно знати, що саме краще говорити або писати, яких помилок варто уникати, а також — на чому краще акцентувати увагу.

Отож, як потрібно професійно комунікувати, аби ваша аудиторія вас почула та зрозуміла?

Допомогала розібратись з цими питаннями та зрозуміти, які практичні навички потрібно розвивати, щоб ефективно комунікувати у повсякденній роботі сертифікований коуч, клінічний психолог, HR-менеджерка Марія Куравська під час Бізнес-бранч «Правила сучасної комунікації: як спілкуються професіонали», що проходив в Славутичі.


Марія розповіла, що основна ціль комунікації в бізнесі – створювати і розвивати взаємовигідні відносини з цільовими аудиторіями бізнесу.


Вона поділилась простими правилами з основ сучасної робочої етики:
🔸 Канали комунікації: більше не завжди краще, а найновіше – не завжди найкраще
🔸 Пам’ятати ціль комунікації, бути союзником
🔸 Поважати час і увагу
🔸 Бути передбачуваним. Конкретні прохання/обіцянки, до відповідальних/від відповідальних з реальними термінами.


В другій частині заходу керівник відділу ЗЕЗ Наталія Шеремета презентувала можливості для представників малого та середнього бізнесу, що надають консультанти Чернігівської ТПП.


Дякуємо пані Марії за нереальний вайб та цікавий виступ!

Замовити послугу

Order service

Замовити послугу